Pagina's

zondag 17 oktober 2010

Welkom!

Dag allemaal!
Na 22 jaar onbekend te zijn geweest op het wereldwijde web, heb ik eindelijk die stap gezet. Ik ga een blog bijhouden…
Volgens mij ben ik net zo benieuwd als jullie, want eigenlijk heb ik niets belangrijks te vertellen. Wie wacht er nu op de mening van een 22 jarig Limburgs meisje? Net wat ik dacht… niemand!  Ik wil jullie hier ook niet overladen met mijn eigen mening over alles wat er vandaag gebeurt en niet gebeurt, dat laat ik aan andere wereldverbeteraars.
Ik zou jullie graag willen meenemen naar mijn persoonlijke leefwereld,  iets vertellen over de dingen die mij hebben gemaakt tot wat ik nu ben en later zal worden. Mijn kindertijd kan ik dan ook moeilijk achterwege laten, de geweldige jaren ’90 waarin lelijke kleren de norm waren en boysbands over de  wereld van jonge meisjes heersten… En ik moet het toegeven, ook ik was er zo eentje.

4 opmerkingen:

  1. Dag Stephanie,
    Hartelijk welkom in het wereldje van Blogspot. Kom en ontdek mijn Blog en ook deze van mijn vriendinnen. Ik ben al benieuwd wat je zo allemaal zal posten. Ik wissel graag "reacties" (wat een woord!) uit.
    Zonnige groeten,
    Nadja
    <3

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dag Stephanie,
    Mag ik je aanmoedigen? Zet een stapje verder dan "Welkom!"; Ik zou zo graag willen dat we Blogvriendinnen worden...
    Lief kusje,
    Nadja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hej Stephanie,
    't was even zoeken en beetje moeilijk alles juist te onthouden (de 'ph' en die twee 'S'-en maar niet achteraan enzo), maar ik heb uw blog uiteindelijk toch gevonden :). Er staat inderdaad nog niet zo heel veel op, maar ik ben wel benieuwd wat jij van de 90's vond enzo! Is alles in orde met de voet?
    tot snel,
    Bart

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dag Stephanie,
    Nog een kleine aanmoediging nodig? Toe, schrijf me ook wat in mijn Blog,ik zal me zeer verheugen.
    Wat is dat met je voet? Verstuikt? Een vlug herstel toegewenst!
    Lief kusje,
    Nadja
    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen