Pagina's

dinsdag 21 december 2010

Het mooiste Kerstlied van de jaren '90...

Is ongetwijfeld dat van Mariah Carey! All I want for Christmas is You!
Het doet me altijd denken aan een van de leukste namiddagen die ik ooit heb beleefd. Samen met een vriendin zocht ik het perfecte cadeautje voor de rest van onze vriendengroep. En daarbij hadden we afgesproken dat we dat jaar onze cadeautjes zelf zouden maken, dus  hadden we dagen lang winkels afgezocht naar iets wat zelfgemaakt leek, maar niets gevonden... Tot ik aankwam op het kot van die vriendin.

Mariah Carey op de achtergrond en een bandrecordertje op haar bureau zorgden voor het beste (maar vooral grappigste) kerstcadeau allertijde: 5 bandjes met een zelfgezongen versie van deze hit! Kwaliteit was het niet, maar wel heel erg hilarisch!

Om mijn lijstje 'beste Kersthits' af te maken:
2. Last Christmas van Wham! Omdat George zo sexy was met z'n weelderige haardos, haha!
3. Driving home for Christmas van Chris Rea, omdat het nummer van een goed jaar is;) En omdat Chris z'n froe lijkt op die van George!
4. Christmas is going to the dogs van Eels, omdat het een leuk nummer is! Filmpje is niet van Eels, dat vond ik niet:)

6 opmerkingen:

  1. Dag Stephanie,
    Hoewel ikzelf helemaal geen kerstmis vier, vind ik dit een plezante post. Ik wens je nu al prettige eindejaarsfeesten.
    Lief zoentje,
    Nadja
    <3

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hilarisch was dat! Misschien moet je ook eens schrijven over de film die jullie maakten. Dat gaat toch ook in de jaren '90 geweest zijn. Misschien kan je een stukje op you tube zetten...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hihi, I wish... We zijn al jaren op zoek naar de originele opnames, want de videoband met de hele film is stuk! Maar dat was idd ook geweldig.. Mss lukt het ons nog wel!
    Tot vrijdag zus!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hihi ik herinner me dat je over die video sprak, ben er nog steeds benieuwd naar ;) Leuke post (en liedjes), ben al helemaal in de kerstsfeer! Gedaan met die deadlines, laat de feestdagen maar beginnen :D Tot morgen! Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk stuk, al werd ik vroeger helemaal gek van kerstmuziek..maar dat zal ook wel aan ons moeder haar Rob de Nijs-Kerstcd gelegen hebben..jakkes!

    Misschien spijtig dat het enkel jaren '90 is..zo heeft mijn favoriete kerstlied aller tijden (Fairytale of New York van the Pogues) natuurlijk geen kans!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. @Sam Ik moest toch een beetje in het thema van m'n blog blijven hee:) En alleen dat van Mariah Carey is van de 90's als ik me niet vergis! Dus jouw nummer maakt zeker nog kans!

    BeantwoordenVerwijderen